Witaj

brianjesse raymondmicheal973 at gmail.com
Thu Jun 25 13:27:13 EDT 2020

Witaj, Uprzejmie informujemy, że ten e-mail, który dotarł do Twojej
skrzynki pocztowej, nie jest błędem, ale został specjalnie do Ciebie
skierowany. Mam propozycję (7,500.000,00 $) pozostawioną przez mojego
zmarłego klienta inżyniera Carlosa, który nosi to samo nazwisko, który
kiedyś pracował i mieszkał tutaj w Lome Togo. Mój zmarły klient i
rodzina uczestniczyli w wypadku samochodowym, który zabrał ich życie .
Skontaktuję się z tobą jako najbliższym krewnym zmarłego, abyś mógł
otrzymać środki na roszczenia. Po szybkiej odpowiedzi poinformuję cię
o sposobach wykonania tego przymierza, skontaktuj się ze mną w tej
sprawie (brianjesse343 at gmail.com)