Konsultacja z prawnikiem - Kodeks Pracy

Katarzyna Kolenda katarzyna.kolenda at connectbizsteps.pl
Fri Dec 8 01:10:59 PST 2023

Dzień dobry,

jestem zainteresowana współpracą z Państwa firmą.

Obsługuje przedsiębiorców w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy.

Wraz z zespołem zajmujemy się przygotowaniem i negocjacjami umów, kontraktów. Wspieramy w procesie zatrudnienia, restrukturyzacji, a także przeprowadzamy audyty prawnopracownicze (due diligence).

Dzięki wieloletniej praktyce i współpracy z działalnościami Państwa formatu jestem w stanie wypracować korzystne rozwiązania pod względem organizacyjnym.

Możemy się spotkać bądź porozmawiać telefonicznie?

Pozdrawiam
Katarzyna Kolenda