Ahoj

Mrs daniell akyle daniellakyle60 at gmail.com
Mon Jan 31 03:00:07 PST 2022

Pozdravy
Jmenuji se paní Daniella Kyleová, je mi 58 let
Filipíny. V současné době jsem hospitalizován na Filipínách, kde jsem
podstupuje léčbu akutního karcinomu jícnu. jsem umírající,
vdova, která se rozhodla darovat část svého majetku spolehlivé osobě
která tyto peníze použije na pomoc chudým a méně privilegovaným. Chci
poskytnout dar ve výši 3 700 000 £ na sirotky nebo charitativní organizace
ve vaší oblasti. Zvládneš to? Pokud jste ochotni tuto nabídku přijmout
a udělejte přesně tak, jak vám říkám, pak se mi vraťte pro další vysvětlení.
pozdravy
Paní Daniella Kyleová